Професионален развој на наставниците, стручните соработници, воспитувачи и раководниот кадар

ЈАКИ СТРАНИ:

Ø  Сиот вработен кадар во училиштето е стручен и распореден соодветно според неговото образование.

Ø  Психологот  постојано дава поддршка на наставниот кадар преку разни методи и форми на работа.

Ø  Професионалниот развој на наставниците се врши преку посета на семинари и обуки од страна на МОН и БРО и други стручни лица од одредена област, работилници, стручни активи, размена на идеи и искуства меѓу наставниците.

СЛАБИ СТРАНИ:

·        Некомплетна стручна служба.Педагогот кој работеше со половично работно време повеќе не работи во нашето училиште.Училиштето има само психолог, а има потреба и од педагог и од дефектолог.

·        Обуките и семинарите кои се одржуваат on linne понекогаш се со лош квалитет заради интернет конекцијата, ограничени се временски, недостасува непосредната комуникација .

ИДНИ АКТИВНОСТИ:  (Приоритети  во рамките на ова подрачје кои може да бидат вклучени во планот за развој на училиштето)

Ø  Постојано да се обезбедува учество на наставниот и останатиот кадар на обуки, предавања, работилници за нивен професионален развој.

Ø  Да се настојува да се комплетира стручната служба со педагог и дефектолог

Ø  Да се организираат разни форми на професионален развој (отворени часови, нагледни часови, дебати, акциони истражувања, меѓуучилишна средба).

Ø  Доколку надлежните МОН и БРО не организираат едукација, самото училиште да се грижи за истото.